God of War

Sziasztok, üdvözlök az oldalamon mindenkit még új, de majd késöbb fogom fejleszteni. Na hát ezen az oldalon le fogom irni ill.videót is fogok feltölteni arról hogy a God of War1.,2.,ill.3. részét hogyan kell végig játszani.

A God of  War 1.epizódja nekem személyszerint nagyon be jött.Le irom azoknak a végigjátszását akik pl:el akadtak,mert azt nem szeretnémm ha azért hagynátok abba ezt a zseniális játékot, mer nem tudjátok hogyan kell tovább juTNI.

GOD OF WAR 1.RÉSZNevetés

TRAGÉDIA

„Az Olümposz istenei magamra hagytak engem. Nincs mit remélnem...”

És Kratos levetette magát Görögország egyik legmagasabb hegyének csúcsáról. Tíz év szenvedés, tíz év rémálom után most minden véget ért. Számára a halál az egyetlen kiút az őrület káoszából.

Pedig Kratos egykor az istenek bajnoka volt...

...klasszikus, spártai körülmények között felnevelkedett harcos titán, majd seregek uraként a vérfürdő szerelmese. A csúcson azonban tragédia sújt hősünkre: elveszíti családját, az istenek élete hátralevő részében víziókkal és rémálmokkal gyötrik. Kiváltság, nem csak menekülés számára, hogy önkezével vethet véget életének. A játék sztorijából tudjuk meg, pontosan mi történt a híróval a sötét véget megelőző három hétben.



Íme a God of War alapvetése – ókori tematika, ezen belül a görög mitológia, mely mindig hálás anyag a feldolgozó, fantasy jellegű megközelítések számára, legyen szó könyvről, filmről, vagy – esetünkben – játékról. Az adaptáció kivitele jelen felvonásban a tökéletesség csúcsait ostromolja.

Nézzük, mi áll ehhez rendelkezésünkre.

IN MEDIAS RES

Adott kezdő felütésként a főmenü, mely első ránézésre semmi grandiózusat nem ígér. A szokásos dolgokon túl a „Treasures” opció kelti fel a jámbor játékos figyelmét, amely számos kiegészítő kisfilmet kínál a sztorit a legvégsőkig magáévá tevő gémer számára, pl. törölt jeleneteket a direktor tolmácsolásában, a játék trailerét, a karakterfejlesztés stádiumait, kosztümöket és egyéb érdekességeket – ezek nagy része természetesen csak a játék bizonyos stációinak elérésekor nyílik meg.



Az új játékot választva a szokásos nehézségi móduszokkal találkozunk, melyek esetében hősünk a könnyű szinten halandóként, normálon hősként, nehéz fokozaton pedig spártaiként van aposztrofálva. Az újrajátszásra az isteni egóval egyenértékű nagyon nehéz szint buzdítja a jámbor gémert – illetve azokat, akiknek nem elég hektoliter vér fröcsköl fent és alant akár szimpla „nehéz” fokozaton is. :)

A nehézségi szintet belőve elindul a bevezető videó a teszt elején olvasható szöveggel, azaz hősünk öngyilkosságával indít a sztori – érdekes és ötletes nyitás. Ezek után a cselekmény nagy része arról szól, az Olümposz isteneinek bajnokaként miként indul Kratos Árész, a háború istene ellen, aki el akarja pusztítani Athén városát. Ám Árész megfékezésének csupán egyetlen módja van: Pandora szelencéjének megtalálása, melynek ereje olyan hatalmas, hogy még maguk az istenek is rettegnek tőle. Míg eljutunk Pandora szelencéjéhez, egyre többet megtudunk Kratosról és sorsáról, aki a sztori elején – ne szépítsük – nem az a hagyományos, igazságosztó jófiú.

Hősünk mindenekelőtt gyakorlott, és kegyetlen harcos, mely képességének prezentálása a játék egyik fő attrakciója. Be kell valljam, jómagam nem vagyok a hentelős játékok rajongója, és eleinte a God of War sem tetszett igazán a szinte folyamatos gyakás miatt. Ám a Prince of Persia (mely nyilvánvalóan az egyik inspirációs forrás a Devil May Cry mellett, ám ez ennél a stuffnál bocsánatos bűn) sorozat gyöngyszemeihez hasonlóan itt is olyan káprázatosan, ötletesen és látványosan van megoldva, illetve kivitelezve a harc, hogy még a magamfajta is élvezettel üt-ver mindenkit, aki a spártai titán útjába kerülni szerencsétlen.



Ennek az elképesztő harcnak az eszköztára mégsincs túlbonyolítva. Alapfelszerelésünk a Káosz Pengéi nevezetű készség, melyet vörös orbok (a’ la DMC3) szerzésével upgrade-elhetünk, és új kombókat is így tanulunk – utóbbiak nem különösen nehezek, ami nagyon tetszik, úgyis megtanuljuk.

A csata másik eszköze a mágia. Utunk során az isteni pantheon neves képviselőivel fogunk találkozni, akik – missziónkat segítendő – különböző varázslatok képességével tesznek boldoggá minket. Pl. Zeusz villámokkal, Hádész pedig alvilági lelkekkel igyekszik segíteni az Árész lemészárlásának sikeres végkimenetelét. Ezen varázslatok előhívása az iránygombokkal történik – a megoldás engem egyből a Primal c. örökbecsű, szintén Sony dajkálta PS2-es exkluzívra emlékeztet, melyben Jen démoni alakjai ugyanilyen módon csalogathatóak elő.

A harcok sora és mikéntje gyakran megköveteli, hogy a pengéket és a varázslást váltogatva használjuk, mely hihetetlenül intenzív és pazar látvánnyal kényezteti látóidegünket.



Mindez persze megspékelendő az ellenfelek garmadájával, melyek mindegyike természetesen a görög mitológia szörnyekben és egyéb, ijesztő teremtményekben sem fukarkodó tárházából származnak. Találkozni fogunk többek között küklopszokkal, minotauruszukkal, élőhalottakkal, hárpiákkal, gorgókkal, a bossok személyében pedig a Kerberosszal, vagy a Hidrával. Ezek a baddie-k tökéletesen kidolgozottak, kellően félelmetesek, és remekül reprezentálják a görög mitológia sokszor valóban rémisztő szegmenseinek hangulatát. Tömegesen támadnak, típusonként eltérő stratégiával, így egyrészt fürgén kell harcolnunk, másrészt türelmesen, mivel bizony számos ellenfélnél kell kis idő, mire kitapasztaljuk a gyengéit, odáig pedig bizony számos alkalommal el fog érni a megváltó halál. Utóbbi esetében szerencsére nem az utolsó mentésünkről kezdünk újra mindent, hanem a játék folyamatosan „checkpoint”-okat generál, és ide tesz vissza, ha éppenséggel elbuktunk.

Erősebb ellenfeleinknél lép életbe a God of War számos speciális, helyzettől függő támadása. Ugyan ezek a monszterek a normál harcmodorban is leküzdhetők, könnyebb, és főleg látványosabb a speciális módusz használata. Amikor ellenfelünk bizonyos életerő szintre legyengült, egy gomb ikonja jelenik meg a feje felett, amit lenyomva megkezdődik egy mini játék. Ha helyesen, és jó időben nyomjuk le a képernyőn megjelenő Kör, Háromszög, Négyzet, X gombokat, illetve forgatjuk a megfelelő irányba a bal analóg kart, a híró látványos és egyedi mozdulatokkal küldi földre partnerét. Más esetekben csupán egy gombot – általában a Kört – kell a lehető leggyorsabban nyomogatnunk, ilyenkor sanszos a kontrollertörés, esetleg az irányító készség levegőben való röptetése, és persze a kéz izmai görcsbe rándulásának esélye is. Ám bízvást állíthatom, annyi pluszt nyújt ez a játék, hogy megéri a kitartást minden egyes harc, és a fejlesztőknek csakis elismerés jár ezért a nagyszerű fícsörért is.

Tesztem tárgyának másik nagy erősségét a rejtvények jelentik. A görög mitológia világának megfelelően a fejtörők is tematikusak: csapdák, labirintusok, szobrok, titkos karok; máskor a régi idők nyílágyúit kell használnunk, mi több, ellenfeleink is kulcsai egyes rejtvényeknek. A gondolkodásra is ugyanúgy érdemes időt szánni, mint a küzdelemre, a sikerélmény mindenért kárpótol.



KATARZIS

Ezek után rátérek a játék grafikájának, és látványvilágának magasztalására. Nos, a szcenárió egyrészt az újabban divatozó „darkos” (állítólag így jobban eladható az adott item, „felnőttesebb”, „komolyabb” stb.) felütésű, ám a helyszínek elképesztően szépen és realisztikusan vannak kidolgozva. Személyes nagy bánatom, hogy a kamera rögzített, így nem tudunk nézelődni – ami egyik kedvenc foglalatosságom a God of Warhoz hasonló látványvilággal rendelkező játékokkal való szórakozás során. Ám ennek ellenére még így is sok a csodálkoznivaló, főleg Athénban – valljuk be, a kezdő, Égei-tengeri kép és a hajókon folytatott küzdelem nem sikerült túl fílingesre, összevetve akár a Cold Fear kísértethajójával, ami hasonlóan horrorisztikus, sötét és viharos.

A lokációk is változatosak: az előbb említett égeikumi nyitás után depresszív, zárt helyek (pl. Athén csatornarendszere), az elveszett lelkek sivataga, az athéni agóra, vagy az Orákulum hatalmas temploma. A helyszínek jól bejárhatóak, sokszor érdemes kutatni kisebb, eldugott helyek után, ahol vörös orbokat, mágia- és életerő növelő pontokat és egyéb jóságokat találunk. Minden épület, tereptárgy a végletekig kidolgozott, nem kímélve a frame-eket, illetve a Fekete Ördög kapacitását sem, mely hallhatóan folyamatosan dolgozik az események adagolása során.



Hanganyag: ezzel a tétellel nagyjából úgy voltam, mint a grafikával. Az Égei részen még nem túl jó, Athéntól viszont egyszerűen döbbenetes. Némi hibát talán a szinkronnál lehet tapasztalni, amely olykor picit lemarad a szájmozgástól, de ezt csak nagyon kevésszer vettem észre. A harcok alatt marad a dinamikus, metálos muzsika, ám az egyéb, átvezető részeken görög akkordokkal megtűzdelt, máskor kórus által előadott betétek segítenek az élmény még teljesebb magunkba szippantásában.

Mindezt látni, hallani, átélni kell.

Amiben a játék kevésbé jó, az a szavatosság. Az összes játékidő 10-15 óránál nem több, és nem igazán ösztönöz az újrajátszásra – hiszen az extra anyagot megkapjuk az első végigjátszás után, a korábban említett nagyon nehéz „God” módusz pedig a hardcore GOW harcosoknak való. Ennek ellenére véleményem szerint a fenti, szuperlatívuszokkal is nehezen jellemezhető tulajdonságok miatt megéri újra (és újra) végigvinni a játékot. Különösen azoknak, akik kedvelik az érettebb akció-kaland műfajt, és nem másodsorban a hellenisztikus kultúrát. PS2 tulajoknak kötelező anyag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GOD OF WAR 2.RÉSZ

The End Begins

Kratos egyre növekvő hatalmát és erejét az istenek nem nézik jó szemmel. Elveszítve a Harc Istene nevet, felveszi a küzdelmet Olympus lakói ellen…
Amolyan „Tutorial” résszel kezdődik a játék maga. A képernyőn megjelenő utasításokat követve próbáld ki, melyik gombra milyen mozdulatokat tesz Kratos, illetve pengéje. Az utolsó harcost is legyőzve nyisd ki a kaput, melyen átlépve újabb ellenségek közé keveredsz. A Colossus keze hamar utolér, de ez esetben a továbbjutást segítő utat köszönheted neki, az ütés okozta lyukon ugorj át, és menj fel a létrán. Megkezdődik az első csatád Colossus-al. A folyamatosan támadó egységekre koncentrálj, és mikor a monstrum hátrahajtja kezét, gurulj el gyorsan, kikerülve ezzel az igen fájdalmas ütést. Az ellenséged keze ekkor kicsit megpihen, használd ki az időt arra, hogy összevissza vagdosod fényes végtagját. Csináld ezt még annyiszor, amíg kicsiny szeme le nem csukódik. Ekkor mássz fel a balra található ostromgéphez, aminek a segítségével először a követ, aztán magadat lőheted ki, bele a Colossus orcájába. Pár gombnyomogatást követően elrepülsz melegebb tájakra.


Rhodes Bathhouse

Ha szeretnél játszani egy jópofa mini játékkal, és persze elmúltál már 18, akkor gyere fel a vízből. Üsd szét a jobbra található ponyvát és élvezd a gombnyomogatást, no meg a vizuális, illetve hanghatásokat.
Ha kiszórakoztad magad, ugorj vissza a vízbe, és törd szét az utadat álló torlaszt. Mássz ki a vízből, menj fel a létrán és használd az első mentésed. Húzd meg a kapcsolót és ugorj át a folytatást segítő helyhez. Ismét irány fel a létrán, ahol újabb katonákba ütközöl, majd még egy szintet mássz fel. Az óriás el akar taposni, de te nem hagyod magad, és őrülten nyomkodni kezded az O gombot, hogy elhárítsd a támadást. Mássz fel bal oldalt a falon, és küzdj meg újra Colossus-szal.
Ugorj le a peremről, majd át a túlsó sarokba, a pengéid segítségével. Ez legyen a küzdelmed helyszíne. Használd bátran a mágikus erőd, és lehetőleg ne használj kombót, ugyanis az óriás relatíve gyorsan támad, így nincs időd befejezni. Amint eleget ütöttél bele, lepihen a túlsó platformra és a keze fölött megjelenik egy O jel. Gyorsan ugorj oda, és egy gombnyomogató animációban találod majd magad. Ha sikerrel jártál, maradj most a bal oldali részen, és járj el ugyanúgy, mint az előbb. Természetesen a szörny ismét elrepít a történet következő helyszínéhez.


Rhodes Palace

Magadhoz térsz, nyisd ki a ládákat és mássz fel. Rohanj el az íjászok mellett, még nem érkezett el a te időd, és mentsd el a játékot. Jobbra futva győzd le a rád támadókat, L1+négyzet kombó a legideálisabb. Bal oldalt húzd ki a falból a tömböt, és vidd rá a kapcsolóra. Ekkor tartsd lenyomva az X-et és rúgd át a túlsó oldalra. Te gurulj utána, majd a másik oldalon is húzd rá a kapcsolóra a tömböt, ezzel kinyitva az ajtót, amin most már békésen átmehetsz. Ám nem sokáig lesz minden oly békés, hisz újabb egységekkel kell megvívnod. Miután feladtad őket Hádésznak, húzd meg a kapcsolót, hogy aktiváld a liftet. A nagy testvér mindent lát. Tégy róla, hogy ne így legyen. Szúrd ki a Colossus szemét és haladj tovább. Ugorj le, ahol hatástalanítanod kell az íjászokat, majd mássz vissza, hogy átegyensúlyozz a túloldalra. Ugorj le a katonákhoz, győzd le őket, és töltsd fel életerődet, mágiádat, majd nyisd ki a kaput.

Eastern Ramparts

Gurulj át a leomlani készülő hídon, és vívd meg utolsó csatád az óriással. Vedd kezelésbe az ott heverő kezet – érted – majd menj az Olympus kardjához. Kezdi elszívni életerőd, de még nem teljes a hatás, és a Colossus is felébred. Addig ütögesd a kezét, amíg újra el nem kábul, majd újra irány a kard. Csináld ezt a folyamatot addig, amíg tied nem lesz a hatalmas fegyver. Megújult erővel lendülj bele az utolsó támadásba, és ugorj be a gépezet belsejébe. Itt, a Colossus „főáramköre” mentén haladsz följebb és följebb. Három helyet találsz, amelyek központi cső részt alkotnak. Ezekről leütve a láncot, elszívhatod kardoddal a Colossus energiáját. Kevés ellenfélbe ütközöl, a legnagyobb nehézséget a gerendákon való egyensúlyozás jelenti majd. A legfelső szintre érve bonyolódik a helyzeted. Egy kis logika szükségeltetik a továbbjutáshoz.
A következőképp kell eljárnod: mássz fel a létrán, húzd meg a kapcsolót. A leengedett vasfüggeléket üsd meg párszor, hogy lendületbe hozd. Ezután mássz vissza a létrára, ismét húzd meg a kapcsolót. Jól látható, hogy néhány másodperce eltakarja az óriás sugarakat. A kötélre felmászva ki is kell használnod ezt. Ügyesen időzítve a túloldalon ugorj le, és szívd el az utolsó központi rész energiáját is. Ekkor a monstrum széteső állapotba kerül, így hát igyekezned kell a szája felé, ami tökéletes alkalom arra, hogy kiugorj a szabad felszínre, és élvezd a jól megérdemelt animációkat.
Legyengült állapotodban semmit sem tudsz csinálni, ne aggódj, mindenképpen veszítesz Zeusz ellen, és Hádész kezei közé kerülsz.

Flight of the Pegasus

Ám Gaia közbeavatkozik, és ad egy újabb esélyt az életre. Vágd le a feléd hajló kezeket, és törj utat magadnak, egészen a felszínig. Ott menj a balra található katona holttestéhez, mentsd el az állást, és szállj fel a Pegazusra.
Az egekben vívod meg újabb csatáid. Ajánlom a háromszöggel való támadást, és hogy elkerüld a kék mágikus lövedékeket, mindig repülj ellenfeleid után az X segítségével. Végezve velük, egy gyönyörű, de ugyanakkor félelmetes tájon találod magad, Typhon barlangjában.


The Hand Cavern

A hatalmas titán keze megragadta szegény Pegazust, és nem tud kiszabadulni. Segíts neki, hogy tovább folytathassátok az utatok a templom felé. Ugorj le, és jobb oldalt, a létrán lecsúszva vedd fel a Gorgon szemet, majd menj vissza. Üsd meg párszor az utadat álló ujjat, és győzd le a madárkákat. A legegyszerűbb, hogyha az O-val megragadod őket és már végük is van. Ezután mássz végig a falon, tartva a tisztességes pengetávolságot a rád támadó katonákkal szemben. Huppanj le a földre, töltsd fel az életedet és mentsd el az állást.
Ragadd meg a kötelet, ami elröpít téged a másik oldalra. Menj ki a gyönyörű szép hóesésre. Jaj, az ajtó becsukódik és íjászok, no meg minotauruszok keserítik meg az életed. Először támadd az állványzatokat, hogy az íjászok ne szólhassanak közbe, majd foglalkozhatsz a minotauruszokkal is. Amint fejük felett megjelenik az O gomb, használd ki az alkalmat, ugyanis + életerőt adományoznak a sikeres kivégzésért cserébe. A terep megtisztítása után mássz fel a falra, kezdve a jobboldali saroktól. Itt összefutsz Prométheusszal, aki itt szenvedi el az örökké tartó átkát. Mint a mindenki által ismert mitológiában: elvitte a tüzet az embereknek, ezért Zeusz halhatatlanná tette. Vagyis hát… odakötözve a kézhez, egy madár mindennap felfalja a belsőségeit, másnapra viszont regenerálódik és így újra kezdődhet minden az elejétől… Az átkot csak az alatta található máglyába való vetés törheti meg, de a láncokat nem tudod még elvágni.
Ugorj le, és a falon csimpaszkodva menj tovább, persze a katonákkal együtt. Útközben felveheted az újabb gorgon szemet, majd felérve menj be a koponyás nyílásba. Találkozol egy új lénnyel, a medúzával. Elég genyó kis ellenfél, főleg ha sokan támadnak rád közülük. Folyamatosan gurulj, amikor a zöld sugarát lövelli, ugyanis, ha sokáig maradsz bene, kővé dermedsz. 2-3 ütés megteszi hatását, aztán gurul-gurul, 2-3 ütés, gurul-gurul és végzel vele. Miután az összeset megölted, üsd szét a fénylő jégtömböt, hogy továbbmehess.

Typhon’s Cave

Áh, titán bácsi már várt, és még mindig azt hiszi, hogy az isteneknek dolgozol, akik esküdt ellenségei = nem bír téged. Fújja Winterfresh-es leheletét, plusz még madarak is támadnak. Így nehéz lesz átjutni a túlsó oldalra, főleg, hogy lazán lefúj a mélységbe, hogy ha nem bújsz fedezékbe 2 gurulás közt.
A nagyobb havas területre érve vedd kezelésbe a fénylő jégtömböt, majd fuss fel rá. Ekkor a titán szeméből előkapod újdonsült mágikus fegyvered, a Typhon’s Bane-t. Lődd ki vele a Typhon megmaradt szemét, és fuss vissza, ahol egy szép nagy csapat szörny vár téged.
Titkos cucc: itt van egy máglya, amibe beledobálva 4-5 embert megolvad egy jégtömb, ami alatt pár ládikó várja a kincskeresőket.
Koncentrálj először az íjászokra, most úgyis kifogyhatatlan az íjad, majd őket legyőzve lendülj át jobb oldalra a kampók segítségével. Igen, jól sejted, ezzel az íjjal tudod kiszabadítani Prometheust. Menj hát vissza oda, és lőj bele párat szegénybe. Cserébe megnyílik a visszajutást segítő út, és megkapod a Titan Rage képességet is, melynek segítségével ki tudod nyitni a sisakkal megjelölt ajtót - miután visszamész az érkezési helyedre.
Titkos cucc: mielőtt rácsimpaszkodnál a kötélre, jobb oldalt van egy lánc, amin leereszkedve felszedhetsz egy Gorgon szemet.


Hand Cavern

Mássz vissza a Typhon kezéhez, majd ütögesd azt, hogy feltöltsd a Titan Rage-et. Aktiváld, és ütögesd addig az összes ujját, míg az egész kéz fel nem emelkedik, szabaddá téve ezzel hűséges paripád. Szállj fel rá, és irány a végtelen.

Flight of the Pegasus

Itt újabb légicsapásba keveredsz. Most már madarak is támadnak rád, igaz, könnyedén legyőzhetőek. A taktika az előző levegőssel szinte teljesen megegyezik, azzal a különbséggel, hogy miután megtisztítottad a levegőt, egy kisebb Boss-fight-ba keveredsz. Ugyanúgy járj el, mintha csak sima griffeket kergetnél, és lehetőleg kerüld el a kék mágikus lövedékeket.

Temple of Lahkesis

Miután megkapaszkodtál a templom oldalában, mássz is fel a legtetejéig. Először menj balra, hogy kinyithasd a ládát, majd mentsd el az állásod és folytasd tovább az utad. Öld meg az újfajta katonákat, majd mássz fel az akasztott emberek terére. Itt rengeteg „pokol kutya” vár rád, amiket könnyedén megölhetsz az O gombot nyomkodva, és még életet sem vesztesz. Az összessel végezz, majd vágd le a lógó hullákat, mire az egyik leesik és vonszolhatod is. Tedd le a kapcsoló mellé, és húzd meg. Mármint a kapcsolót. Leérkezésed után tedd a hullát a lenyomható körre, amire az egyik rácsos ajtó kinyílik. A másikhoz teljesen ki kell húznod a falnál lévő kapcsolót, és gyorsan át kell gurulni a második ajtón is.
Rúgd ki a hatalmas kaput, és dőlj hátra az animációk kényelmes végignézéséhez. Azután menj balra, hogy felvehesd a főnix tollat, majd jobbra, hogy harcolj egyet Cerberus-szal.


Garden of Lakhesis

A kisebb kutyákat ugyanúgy O-val intézd el, cerberust pedig lehetőleg a háromszög kombóval. Folyamatosan letépheted egyik fejét, és ha szorgosan védekezel is eközben, nem lehet semmi probléma. A terep megtisztítása után üsd szét a jobb oldali oszlopokat, hogy kapj cserébe egy kőtömböt, amit a bokor nélküli kiszögellés alá tolva felmászásra használhatsz. Eltévedni nem nagyon tudsz, mássz fel a letört peremnél a falra, egészen az újabb peremig. Ott pár katona és íjász vár rád, majd továbbhaladhatsz egy nagy kör alakú terembe. Itt becsukódik az ajtó, és új ellenféllel találkozol, a Szirénnel. Addig ütögesd, amíg meg nem jelenik az O jel felette, ekkor ragadd meg. Jól láthatod, az ajtó elkezdett berepedni. Csináld meg ezt annyiszor, amíg az ajtó szét nem törik teljesen, majd töltsd fel magad élettel.
Titkos cucc: a nagy láncon fel tudsz menni, és itt egy titkos szobába juthatsz, mely, tele van ládikókkal


Pathway to the Steeds

Fuss át a hatalmas láncon, majd mássz fel a ló hátuljára. Húzd meg a kapcsolót és lendülj át kötélen. Itt Theseus fog várni téged. A harc két részből áll. Először csak blokkolni kell a kombóit és visszatámadni, de ezután felmászik a tetőre, és onnan fog rád lövöldözni. Ekkor használnod kell az íjadat, és ölni a minotauruszokat, hogy feltöltsd elveszített mágia pontjaidat. Az istállómester legyőzése után elveszed a kulcsot a továbbjutáshoz. Helyezd be a kulcsot az oltárba és figyeld az animációt. Kronos megajándékoz egy új képességgel, amit rögtön ki is próbálhatsz. A Kronos Rage sokak szerint a legerősebb mágia a játékban, szerintem majd az Atlas Quake lesz az, de szimpátia kérdése, hogy melyiket akarod majd maximumra fejleszteni. Menj ki balra, és mentsd el a játékod. Fuss le egészen a négy kapcsolóig. Kezd a középső kettővel. A lényeg, hogy a lovak szemtakaróját kell kinyitni, hogy lássanak valamit a táltos paripák. Időre kell megcsinálnod, a kattogás egyre jobban fog gyorsulni, de magát a feladványt nem tudod elrontani. Mind a négy kapcsolót aktiváld, ekkor az állványzat veled együtt hátrébb megy, és baromi látványos módon indíthatod be a négy lovat. Ha sikerrel jártál, egy animáció mutatja, ahogy közelebb húzzák a hatalmas szigetet. Ezután nem marad más hátra, mint visszamenni a láncon.

Temple of Lakhesis

A fürdőben feleszmélve győzd le az ellenségeket, majd üsd szét a horpadt falat, hogy extra muníciókhoz juss. Ezután mássz fel a falra és menj el a hatalmas szoborig. Ha rálépsz a kapcsolóra, lemegy a keze a szobornak, de nincs elég időd, hogy ráfuss, ezért inkább ugorj le. Húzd el a szökőkutat, és csobbanj bele a mélyedésbe. A túloldalon gyere fel, és vedd magadhoz újabb képességed, az időlassítást. Ez sajnos csak akkor működik, ha van a közeledben olyan zöld fény, amelyet a szobor is a kezében tart. Ússz vissza, majd aktiváld a kapcsolót és az időlassítást. Így fel tudsz mászni a kiemelkedő oszlopokon, majd a szobor kezére.
Az animáció után üsd szét a szobor fejét, és győzd le az újonnan felbukkanó ellenségeket. Ne felejtsd el az időlassítást használni, sokkal könnyebb dolgod lesz velük, majd véglegesen rombold szét a szoborfejet, ami az utadat állta egy újabb pályarészhez.

Destiny’s Atrium

Amint lehuppansz a földre, megtámad pár vaddisznó és küklopsz. A disznókat egyszerűen O-val ragadd meg, ezek feltöltik a Titan Rage-det, amivel könnyebben legyőzheted a küklopszokat. Nagyon óvatosan támadd őket, mert ha egy ütésük is eltalál, elég nagy veszteséget okoz az életcsíkodban. A harmadikat is megölve nézz körül. Itt az lesz a feladatod, hogy visszatükrözd a szemsugarakat. Mássz fel oda, ahol a sugarak vannak. Jobb oldalon húzd ki a szobrot. Húzd meg a kapcsolót, amire leereszkedik az emelvény, és told rá a szobrot. Húzd meg újra a kapcsolót és mássz fel a szoborhoz. Hátulról lökj rajta akkorát, hogy felmenjen a kívánt részre. Ott pedig csak illeszd bele a lyukba. A másik oldalon nem kell ennyit trükközni, csak told be a jobb szem előtti lyukba a szobrot. Ekkor megszűnik az erdőbe vezető utat lezáró védelem. Töltsd fel az életerőd és mentsd el a játékot.

The Bog of Forgotten

Egy újabb Boss-szal találkozol, még pedig a Barbár királlyal. Először csak gomblenyomogatós és analóg kar görgetős rész következik, aztán pedig rendes küzdelem. Eleinte - mikor a csaj még a lováról íjászkodik - könnyű a dolgod. Elé vágsz és beleütsz párat, vagy mágiát használsz, amit nem javasolnék. Könnyedén leütheted a lováról, az biztos. A nehezebb rész csak most kezdődik. Maga köré idézget pár katonát plusz a kalapácsával hadonászik. Itt szinte elengedhetetlen a Kronos Rage használata, amivel lebéníthatod a katonákat, és foglalkozhatsz a barbár királlyal. Háromszor kell legyőznöd a kisebb seregét, azután újabb rész következik. Hatalmas alakot vesz fel és úgy támad, ám nagyon kiszámíthatóan. Egy kombót vigyél be, majd azonnal gurulj el, és várd meg, míg kalapácsát beledöngöli a földbe. Ebben a pillanatban kezd el újra támadni és így tovább, amíg újra kis alakot vesz fel. Mivel életerőd ekkor igen csak lecsökkent már, ideje használni a Titan Rage-t és befejezni a harcot. Megkaparintod a barbár kalapácsát, amit Titan Rage-el ötvözve ki is próbálhatsz rögtön, majd hagyd el a terepet a kampó segítségével.

The Temple of Euryale

Először menj jobbra, ahol a halottól felveheted Euryale kulcsát és legyőzheted újabb típusú ellenségeid, majd menj vissza a templom bejáratához, és most fordulj balra. Győzd le a csontvázakat, és nyisd ki a kaput a kulcs segítségével.

Ruins of the Forgotten

Egy animáció után megküzdhetsz a madárláb megülte küklopsszal. Egyelőre még csak egyel, amit könnyen legyőzhetsz, de az utána megjelenő párossal már nehezeb dolgot lesz. Tartogasd rájuk mágiádat és Titan Rage-det, a küklopszokat meg próbáld kivégezni amint megjelenik az O a fejük felett, hogy plusz élethez juss cserébe. Ezután a mozgó talapzatnál húzd ki a kőtömböt, hogy kinyithasd a kaput. Itt egy kisebb puzzlera bukkansz.
Húzd meg a kapcsolót, hogy jobb oldalt kinyíljon a rács, majd törd szét a falat. A középen heverő holttestet dobd bele a széttört fal mögötti vízbe, és a szemközti oldalon is zúzd be a falat, majd mikor az áramlás odavitte a hullát, markold fel és tedd rá a kapcsolóra. Ha rögtön tovább akarsz menni, akkor állj rá a középen lévő kapcsolóra is és gurulj át a kinyílt ajtón, azonban ha pár extra munícióra akarsz szert tenni, a fent elrejtett két láda mögötti bokrot céloz be a nyiladdal, így felmászhatsz értük.
A következő rész igen idegesítő lesz. Gördíthető kerekeken keresztül kell átszelned a tavat, miközben katonák támadnak rád. Minél gyorsabban próbálj meg végezni velük, pl. dobd be őket a vörös vízbe. Ha átjutottál, menj tovább az elhurcolt katona felé.
Látod azt a nagy kőkupacot? Na, az nem kőkupac, hanem egy sziklába mártott minotaurusz vagy.. tudja fene, minek is hívjuk. A lényeg, hogy nagyon nehéz dolgod lesz. Használd a Titan Rage-et, de még így is kerüld el a körbeforgó támadását, mert nagyon gyorsan leviszi az életed. A szörny hatástalanítása után húzd magadhoz a fát, mássz fel rá, majd kapaszkodj meg a falban. Ott zúzd szét a belógó száraz lombot, hogy tovább ugorhass, majd a platformra lehuppanva célozd meg a kötelet. A túloldalra érkezve ismét használhatod időlassító képességedet, aminek a segítségével átfuthatsz a forgó kereken, majd megküzdhetsz a medúzák fényéhez hasonló fénycsapdákkal és a katonákkal. A szalag legvégén lévő akadályt üsd ki és fuss a szabad levegőre, ahol a kőtömböt benyomva újra a mozgatható platformnál találod magad. A következőképpen juthatsz tovább: alapból a platformon lévő követ is húzd úgy, hogy egyenesben legyen a földszinttel. Ezután told rá az újonnan szerzett kőtömbödet is, majd mindkettőt állítsd a platform túlsó szélére, így most már lesz annyi helyed, hogy fel tudd dönteni az egészet. Most már átvághatsz a folyón és felmehetsz a bal oldali barlangba. Itt találkozol egy félholt spártai katonával. Beszélgess vele, majd vonszold magaddal a jobb oldali irányba, de előtte győzd le az ott lófráló medúzát. Helyezd rá a szalagra a katonát, és végezd ki az őrlő kerékkel, ami meg is hibásodik, ezután bátran szétzúzhatod. Töltsd fel életerőd és menj előre, hogy harcolhass a most már tüzet köpő Cerberus-szal. A taktika majdnem teljesen megegyezik az előzővel, azzal a kivétellel, hogy mikor hátrál és megáll egy pillanatra, rohanj tőle messze, mert a tűzgolyói nagyot löknek rajtad. Miután letépted az utolsó fejét is, és magadhoz vetted a vállvértet, próbáld ki, mit tud. A támadás pillanatában védekezz és visszavered a támadást. Így a falat is ki tudod robbantani és visszamehetsz Euryale templomához, ahol most már a fénycsóvát is vissza tudod tükrözni.

Lowland Vista

Már hallani a fő gonosz medúza hangját. Ereszkedj le a nagy létrán, majd küzdj meg a sok-sok ellenféllel. Titan Rage-edet hagyd az utolsó nagyobb dögökre, addig a többiekkel bánj el a Kronos Rage segítségével. A legyőzésük után tiszta lesz a tovább vezető út. A liftes kirakósnál az a trükk, hogy nem ereszted le teljesen a fogantyús liftet, hanem épp csak annyira, hogy kiférj és leugorhass. Győzd le a madárkákat, és üsd ki a falat bal oldalt az extra jutalmakért, majd mássz fel a másik liftre, ahonnan megkapaszkodhatsz a falban és felmászhatsz szépen. Egy újabb gonosz kis ellenség vár, de csak egymagában, így aggodalomra semmi ok. Mássz fel bal oldalt a létrán.
Itt felmászhatsz a falra, és a plafonon csapdák közt szlalomozhatsz. Az X-et nyomogatva ugye sokkal gyorsabban tudsz előre haladni. Figyeld meg a pengék mozgását, időzíts jól és juss át a túloldalra. Ott tekerd el a kapcsolót és fuss be a ketrecbe, de nagyon sietősen, ugyanis időre megy a dolog. Gurulj a kapcsolóhoz, húzd meg, majd nyisd ki gyorsan a kaput. Ezután nyugodtan leugorhatsz az újabb főellenséghez, a medúzához.
Eleinte csak ütögetni kell, és visszaverni a kővé dermesztő sugarait. Vigyázz, ha nem tükrözöd vissza időben, jó eséllyel darabokra hullasz, ezért vagy mindig legyél távol tőle, vagy pontosan nyomd le a védekezés gombot. Miután kellő életerőt lezúztál tőle, felmászik az oszlopokra. Itt kétféleképpen tudsz érvényesülni: időben visszavered lángcsóváit, vagy mindig kővé dermedsz, kibújsz belőle, majd mikor leugrik a banya, te felugrasz és elkezded ütögetni, amíg újra fel nem mászik az oszlopra, ahol Typhon’s Bane-nel lövöd. Miután mindkét oszlopról ledöntötted, kezdődhet a végső csata. Izzítsd be Titan Rage-edet és szedd le a fejét a gonosz kígyónak. Újonnan szerzett fegyvered segítségével változtass kővé 4-5 katonát és üsd szét őket. A továbbjutást segítő ajtó ezután nyílik ki. A vizes terepre kiérve egy igen idegesítő résszel találod szembe magad, feladatod a következő.
Az első negyedben tekerd fel a kapcsolót, hogy a torony teljesen fölmenjen. Húzd meg a jobbra található kapcsolót, aktiváld az időlassítást, és ússz át a kinyílt ajtón keresztül. Menj fel a vízből, tekerd fel itt is a tornyot, majd húzd meg mindkét kapcsolót a vízben. Az R1 gomb segítségével tudsz időben átúszni a kinyílt túlsó ketrecen. Ott is tekerd fel a tornyot, és a vízben törd át a továbbvezető utat. A változatosság kedvéért itt is egy feltekerésre váró torony lesz, ami után a kapcsolót kell aktiválnod. Kinyitott fölötted egy ajtót, neked oda kell eljutni. De most menj tovább a toronnyal szemben lévő folyosón és fordulj jobbra. Ez az oszlop trükkösebb lesz, mint az előzőek. Két ok miatt is: az egyik, hogy rengeteg szörny védi, akik ellen nem árt használni a Titan Rage-et vagy a Kronos Rage-et, a másik pedig, hogy egy bizonyos ideig áll csak meg. Ezért miután feltekerted, rögtön használj időlassítást. Menj vissza a folyosóra és mássz fel a létrán. Itt újra használj időlassítást, és oszlopról oszlopra ugrálj át, amíg az ajtóhoz nem érsz. Kemény menet volt, mi? Ezután a köves minotaurusz már csak hab a tortán.


Catacombs of the Fallen

Pusztítsd el az életedre törő csontvázakat, majd újra a Destiny’s Atriumban találod magad. Ha fel akarod venni a Barbár király fele vezető úton a muníciókat, most tedd meg. Ezután menj oda, ahol a tűzköpő dobálja a tűzgolyókat feléd. Most már vissza tudod tükrözni a támadást, és ki tudod robbantani a falat. A nyílás lesz a továbbvezető utad. Győzd le az íjászokat és az erős légionáriusokat, majd lépj be az újabb helységbe.

The Hall of Atropos

Győzd le az idegesítő duplapengés fél szellemeket, majd mentsd el a játékod. A mentési pont melletti ajtón lépj be. Nyisd ki a ládákat és menj jobbra. Újfajta idézőkkel találkozol, akik minotauruszokat küldenek rád. Mindenképp a kántáló emberekre koncentrálj, hogy ne tudjanak újabb ellenségeket teremteni. Az utolsót is megölve eltűnnek a zöld védőfények.
Két mozgatható oszlopot találsz a teremben és egy kapcsolót, ami bal oldalon emel fel egy liftet, ám túlságosan gyorsan, így nem éred el. A trükk a következő: told az egyik oszlopot a liftre, a másikat pedig rögtön mellé. Húzd meg a kapcsolót, majd gyorsan rohanj oda a lent maradt oszlophoz, és told gyorsan a lift alá. Ekkor az megakad, és felmászhatsz rá. Verekedd végig az utad, majd told ki a kőtömböt. Visszajutsz a főtérre, és a tömb segítségével felmászhatsz a létrára is.


Edge of Creation

Itt menj balra, az újabb ajtóhoz. Ha gondolod, küzdd le azt a pár katonát, aki ott vár rád, de nem szükséges, enélkül is tovább lehet menni. Lendülj át a kampókon, és odafönt pusztítsd el az ott lakozókat. Egy újabb puzzle következik. Állj rá a kis gombra, mire a fák gyökerei a továbbjutást segítő utat szövik neked, csak éppen túlságosan rövid ideig. De szerencsédre az időlassító pont melletted található, így ennek használatával nem jelenthet gondot az átjutás. A trükköt csináld meg mind a három részen, majd elérkezel egy nagy kapuig. Lépj be, főellenség következik.
Perseus az egyik legkönnyebben legyőzhető ellenfeled. Eleinte láthatatlan, de egy kis árnyék mindig jelzi, hol van. Miután befejezte támadását, egy R1+O támadás a leghatékonyabb ellene. Egy idő után megjelenik felette egy O jel, amikor is letépheted róla a sisakját. Folytasd tovább a küzdelmet, úgy ahogy elkezdted, és folyamatosan „levetkőzheted”. Mikor már csak a parittyája és a pajzsa maradt, ügyesen tükrözd vissza támadásait. Amikor a medence legvégéhez fut, nincs sok hátra. Egy két ütés, és tiéd a győzelem. Újonnan szerzett pajzsodat rögtön ki is próbálhatod.

Destiny’s Atrium

Ugorj ki a főtérre, majd mássz fel a 2. szintre. Jobb oldalon add a szobor kezébe a pajzsot, és dobd le a térre. Helyezd bele a lyukba. A cél ismét az, hogy visszaverd mindkét szem sugarát. A kapcsoló segítségével emeld fel az emelvényt, majd gyorsan mássz fel a létrán és tükrözd vissza a vállvért segítségével a másik szemsugarat is. Ekkor a védővarázslat megszűnik, és szabadon bemehetsz az erdőbe.
Itt láthatod, hogy el van rejtve két láda, de túl kevés az időd ahhoz, hogy bemenj az éppen kinyílt rácsokon. Csobbanj be a vízbe, győzd le a két íjászt, majd menj tovább. Az ingó hídnál mássz fel a falra. Na, ki van itt? A lezuhant griff madár. Húzd ki belőle a Spear of Destiny-t, majd próbáld is ki az újonnan érkező ellenfeleken. Ha kész vagy, láthatod, hogy a fogantyú segítségével forgathatsz egy kört. Mire is jó ez? Hát, az itt található időlassító szobrot a megfelelő irányba forgathatod vele, tehát a híd felé. Persze, ha előtte nem akarod kinyitni a pálya elején látott 2 ládikót.
Titkos cucc: ha ki akarod nyitni a ládákat, akkor told egészen a vízig a szobrot, majd ússz át addig, amíg még rálátást nyerhetsz. Ekkor aktiváld az időlassítást, lendülj át, és fuss be a ládákhoz.

Crossing of the Lowlands

Menj át a hídon és mentsd el a játékod. Itt egy elég kemény rész következik. Át kell ugrálgatni oszlopról-oszlopra úgy, hogy közben azok le is dőlnek. Ha sikerült átjutni, Kratos betör egy barlangba. Itt a szokásos hentesmunka vár rád, majd a barlang végénél Icarus. Gombnyomogatások után magadhoz veheted a szárnyát, és igen, ezután tudsz pár másodpercet repülni a levegőben. Jó buli! Ja és persze a világ aljára kerültél, amit Atlas tart kezében. Nem semmi a látványvilág.

The Great Chasm

Rögtön ki is próbálhatod Red Bullos képességeid a falmászás után. A láncokon lógó kör alakú állványokra kell ugrálgatni, hogy átérj stabil talajra, amit a kis lyukon keresztül érhetsz el. Ott húzd ki a gerinccsigolyához hasonló tárgyat, és told balra. A segítségével elérheted a ládikót. Ezután told vissza a csigolyát, be egészen, amíg le nem esik. Töltsd fel az erődet, és küzdj meg a köves minotaurusszal.
Ha kellően lecsökkentetted az erejét, a talaj elsüllyed, neked pedig a falra kell másznod ijedtségedben. Ott kerülgetni kell a rád célzott köveket egy darabig, míg a talaj újra fel nem bukkan. Akkor aztán add meg a végső csapásokat a szörnynek és a tetemén keresztül távozhatsz is.


The Face of Atlas

Töltsd fel az életerőd, majd mentsd el a játékot. Húzd ki a követ a csontok szorításából, és ráugorva menj tovább. Szárnyaid segítségével repülj fel a magasba, át a kövön. Bal oldalon egy Gorgon szemhez juthatsz. Ismét egy kisebb mászás, majd repülés következik. Ne felejtsd el széttörni itt a köveket, hogy hozzájuthass Prométheusz hamvaihoz. Az újonnan aktivált lávás, gőzös „szervet” kihasználva repülj tovább.

Ascension of Atlas

Egy újabb idegesítő rész következik. Tekergetni kell a fogantyút, hogy minél feljebb juss, ám eközben rengeteg ellenség fog támadni. Tartalékold az utolsó hullámokra a Titan Rage-edet, és miután tiszta a terep, tekerd fel a fogantyút és repülj át a másik emelvényre.
Az ezután következő résznél trükkös feladat vár rád: két követ tologathatsz. Az egyiket told fel az emelkedőre, a másikat pedig pontosan alá. Az emelkedőről told rá a feljebb lévő követ a másikra, és ezt a kettőt használd arra, hogy felmászhass a pálya következő részére.
Atlas kezében vagy most már, ahol először időben kell az adott gombokat megnyomni, majd megkapod az Atlas Quake képességet, ami személyes kedvencem. Ki is próbálhatod a hatását. Atlas, látva erődet, visszatesz a fenti világba, egyenesen a Sors Palotája elé.

The Palace of the Fates

A kapcsoló meghúzása után az őrök fogadnak téged. Hagyd a nagyobb dögöket későbbre, hogy aztán csak rájuk koncentrálhass a Titan Rage-el. Taktikát már nem írok, hiszen számtalanszor találkozhattál már ugyanezzel a csapat szörnnyel. A terep megtisztítása után fogd meg a kiálló fagerendákat, és kezd el tekerni a bejáratokat, amíg egy nyitott ajtóig nem érsz. Ekkor engedd el, és az út is felemelkedik. Menj be a terembe és kezdj el idegeskedni.
Ez a terem a kínok kínja, szó szerint. folyamatosan tekeredik, vastűk állnak ki a földből bizonyos időközönként, és még repülő vadlányok is támadnak eközben. A fő cél, hogy mikor a nyitott ajtó, a hatalmas követ rejtő teremhez ér, fuss oda és húzd kijjebb azt. Ekkor megáll a körforgás, és kinyílik a továbbjutást segítő út. A terepet, ahova most érkeztél, nem utoljára fogod látni, de egyenlőre nincs sok lehetőséged az ajtókinyitogatásokban, ezért most csak mássz fel jobbra a létrán, tekerd el a fogantyút, és repülj át az éppen kis lángon égő tűzblokádon. Vedd fel a főnixtollat és menj tovább.


Auditorium of Lakhesis

Itt egy zárt ajtó fogad és egy kapcsoló a folyosó végén. Húzd meg a kapcsolót, és az ajtó lejjebb megy egy kicsit. Nagyon gyorsan fuss vissza, és a szárnyak + gőz kombinációt használva repülj át a rácsos ajtón. Az ezután következő rész az emberek egyik általános kedvence. Főleg azoknak, akik Titan módban tolják a játékot. A kőtömböt megragadva menj jobbra, és tedd a fordító helyére, hogy magaddal vihesd, ugyanis ő szükségeltetik a túloldalt heverő írás lefordításához. Feladatod szerint meg kell védeni a fordítót és el kell vinni a könyvhöz. Haladj vele pár métert előre, tedd le és küzdj meg a szörnyhordával, majd folytasd ezt a könyvig. Ha azt hitted, hogy ott majd békén hagynak a katonák, tévedtél, akkor jönnek a legtöbben. Ideje aktiválnod a Rage-et, mert az idézők nem viccelnek.
Amint tiszta a terep, lépj oda a fordítóhoz, és vedd rá, hogy fordítson. Szegény pára… de legalább megkaptad a „Key of the Ram-et”. Menj tovább a kinyílt ajtón. Itt egy kis falmászás és főnixtoll vadászat után elérkezel a tüzes kamrába. A feladat az, hogy áldozz fel három szirént a tűznek. Tehát: bénítsd le őket, és húzd meg valamely kapcsolót, amelyiket aktiválva a szirén eléghet. A három áldozat után az ajtó kinyílik és továbbmehetsz. Ismét egy puzzle következik.
Először mássz fel a falra, egészen a plafonig, és ütögesd ki a fénylő kis darabkákat, hogy azokon a részeken besüssön a nap. Ezután indítsd be a középen lévő madarat, hogy kiolvassza az első jégtorlaszt. Sajnos be van fagyva a madárka, így forgatni még nem tudod, de a kiolvasztott jégtömb mögött ott egy parabola reflektorszerűség, amit tologathatsz. Mondjuk, pont a bejárati folyosóhoz legközelebb eső fénynyalábhoz. Ezt követően, forgasd a szimbólumokat a három kapcsolóval úgy, hogy a réztányérhoz hasonlító szimbólum visszatükrözhesse a parabola által adott sugarakat. Így a madárkát végre sikerült kiolvasztani, és lehet tekergetni. A kiutat megtalálva menj tovább a következő teremig.
Itt egy kemény küzdelem vár rád. Az osztódó Cerberusok nem kellemesek, így ajánlatos őket elpusztítani először, ha pedig megjelennek a kicsik, érdemes Atlas Quake-et vagy Kronos Rage-et alkalmazni. Mindig végezd ki áldozataid, hogy több Rage pontot kaphass a következő futamra. Ha kezd túlságosan elfogyni az életed, tereld a jobb szélre az ellenfeleket, majd gyorsan gurulj a baloldalon lévő életládikához.
A falmászás után egy újabb fordítót kell elkapnod. Told a rácsos ajtó elé az időlassító szobrot, akaszd ki vele az ajtót, majd a tükörbe sétálva menj vissza az időben. Megérkezésed után rögtön használd az időlassítást, és kapd el a fordítót, mielőtt leugrik a peremről. Vedd rá őt is, hogy olvasson fel neked. A kinyílt ajtón görögösen távozz. Látod, hol vagy? Mondtam, hogy még visszatérsz ide, csak a négy küklopsz nem hiányzott. Győzd le őket, majd használd a „Warriors Skull-t” az ajtón, hogy beléphess a felszín alá.


Entrance to the Undeground

Újabb tekergetés vár rád, de nagyon nehéz lesz. Amint megfogtad a fogantyút, a plafon elkezd feléd mozogni, és az éles tüskék nem néznek ki túl jól, ezért minél gyorsabban tekerj. Közben persze életre kelnek a csontvázak is, megnehezítve a dolgod. Intézd el őket a Kronos Rage-el, majd mikor kifogytál, használd a Titan Rage-et, mert az idő nagyon sürget. Leérkezésed után gyorsan nyisd ki az ajtót és gurulj át rajta.
Használd a szárnyakat a forgó tövisek és a láva fölött. Szokásos ellenfelek ellen a szokásos küzdelem, majd szokásos falmászás, amikor is elérsz egy szokatlan helyre.


The Phoenix Chamber

Mentsd el a játékot a jobb oldalon, és repülj át a bal oldalra. Küzdd le a csontvázakat és húzd meg a kapcsolót. Gyorsan menj oda a holttesthez, amitől felveheted a dudát, és rohanj vissza a kapcsolóhoz, ugyanis csak bizonyos ideig engedi le a töviseket. Sajnos két kemény ellenfél is párosul a dologhoz, de ha szerencséd van, pont a csapdában ragadnak és harcolnod sem kell velük. Újra húzd meg a kapcsolót, és zúzd szét bal oldalon a falat. Két ládát és egy időlassító szobrot rejt. Menj vissza a kapcoslóhoz. Ismét húzd meg, használd az időlassítást. A fogantyút húzd addig, amíg a jobb oldalon látható rács, legalább a feléig nem emelkedik fel. Ekkor engedd el, használd az időlassítást és rohanj át az ajtó alatt.
Töltsd fel az életed, és kezdd el magad előtt tolni a szobrot. A terembe érve, lángcsóvák törnek ki bizonyos időközönként, ezért mindig told magad előtt a szobrot. Közben persze katonák, meg madarak is támadnak rád, de ne is zavartasd magad, használd a Kronos Rage-et. Told egészen a kapcsoló elé a szobrot, majd húzd meg. Ezután küzdj meg a két katonával, és immár tiszta terepen tolhatod tovább a szobrot, a bal oldali „súly érzékeny” kapcsoló elé. A fenti ajtó kinyílik, te pedig gyorsan állj rá a másik kapcsolóra, és a kampó segítségével húzd fel magad a nyílásig. Kemény volt ugye?


Releasing the Phoenix

A tojást kidobása után győzd le ellenfeleid, majd húzd meg a kapcsolót. Ekkor egy kar kinyúl a tojásért és bedobja a lávába. A főnix feléledt. Az animáció után menj fel jobbra a lépcsőn, hogy ismét a jól ismert helységben találd magad. A kiugró platformokon ugrálj fel a bal oldali ajtóhoz. Beérkezve mássz fel a falon és tépd szét a láncokat. Ereszd le a liftet, és húzd ki a falból az oszlopot. Told rá úgy a liftre, hogy csak a fele legyen rajta. Húzd meg újra a kapcsolót, és a lift félúton beakad majd. Mássz fel rá, majd az oszlopra, hogy elérhesd az ajtót. Használd a dudát, majd menj feljebb egy szintet a lifttel.
Itt egy látványos küzdelemben lesz részed. Amint megverted ellenfeled, kidobod az ablakon és láthatod, ki az. Jól ismert spártai társad az, akivel most végeztél… Dühöngésed után megjelenik az újabb főellenség, akit talán a legegyszerűbb legyőzni.
A trükk a következő: válaszd ki valamelyik csápját. Kezdd mondjuk a bal oldalival. Ütögesd addig a sebet, amíg fel nem emelkedik a csápja. Ekkor tedd rá a hullát az ott lévő kapcsolóra. Ekkor kinyílik a szörny előtti csapóajtó és gőz áramlik ki belőle. Használd a szárnyaidat, és üsd szét a szörny fejét. Mikor bedühödik, a csapóajtóba vág egyet és beszorul a csápja. Mássz fel rá, és vágd szét a „csápkalácsát”. Ugyanezt csináld végig a másik csáppal is, csak ott fel kell ugrani a csápkalácshoz.
Miután mindkét végtagját megcsonkítottad, nem marad más hátra, mint a maradékkal foglalkozni. Csak vágd, amíg el nem veszti egyensúlyát. Ekkor megjelenik felette az O ikon. Aktiváld, majd végezd ki a szörnyet. Ezután menj oda a főnixhez és lovagold meg.

Temple of Fates

Huh, idegesítő ez a zöld fény! Törd szét a gyémántot, fent az emelvényen, hogy megszűnjön a varázslat. Ezután a következőt kell tenned: kongasd meg a jobb oldali harangot, használd az időlassítást. A kampó segítségével lendülj fel a kapcsolóhoz és húzd meg. A két harang együttes hangzása berepeszti a szoborfejet. Már csak egy utolsó lökés kell neki. Az emelvény alatt található egy kapcsoló ám még nem tudod használni. Először be kell igazítani a gyémántfejes gerendát, úgy, hogy az ürege felett legyen. Ekkor húzd meg a kapcsolót és már tudod is az egészet forgatni. Forgasd úgy, hogy az a gerenda, amivel megkongattad a harangot, most a szobor feje felé nézzen. Mássz ki a vízből, húzd meg a kapcsolót, és lám, a szobor feje betört, utat nyitva ezzel neked.
Az első főellenség következik a pályán. Taktika ellene nem nagyon van, csak ütni vágni kell, és a kampókon ugrálva kikerülni a területre ható támadásait. Ha eleget ütöttél bele, megjelenik fölötte az O jel, és feldühítheted. Ekkor megjelenik a másik főnök Atropos, és visszaröpít az időbe, amikor Árész ellen harcoltál. A cél az, hogy azelőtt megöld a boszorkát, mielőtt tönkreteszi a kardot. A mellékelt videók mutatják a sikeres taktikát ellenük. A második boszorkányt is feldühítve már csak egy menet van hátra: ugyanúgy ütögesd Lakhesist, amíg el nem terül a földön. Ekkor megjelenik egy kis zöld időlassító fény. Használd gyorsan, és a tükörből támadó Atropost verd szét, hogy a tükör is betörjön. Csináld ezt meg a másik két tükörnél is. Ekkor Lakhesis az utolsó tükör védelmére kel, de te aktiválod a Titan Rage-et és megadod a kegyelemdöfést. Töltsd fel az életed, és menj le jobbra az úton. A játék legnehezebb része következik. Folyamatosan jelennek meg a játékban lévő szörnyek, nem kis mennyiségben. Szerencsére a zöld elválasztó falak felváltva jelennek meg, így a segítségedre lehetnek egy nagyobb csoport elválasztásához. Nézzétek a videót, többet ér minden szónál!

The Loom Chamber

Az embertelen szörnytömeg legyőzése után menj be az ajtón. Itt Clothos, az utolsó nővér vár. Legalul még igen egyszerű a feladatod: menj jobbra, verd le a kezet, és kezd el tekerni a fogantyút. Sajnos beszorul az ottmaradt holttesteket miatt. Menj a másik irányba, ismét üsd szét a kezet, és forgasd el a fogantyút. Repülj fel a kinyitott helységbe, majd mássz fel a plafonra, egészen a jobb oldali hullákig, akiket most már leüthetsz onnan, és szabad az út felfelé.
A középső rész már kicsit nehezebb. Három kezét kell megsemmisíteni a drágának. Haladj jobbra. Üsd le az első kezét, hogy kicsit ledermedjen. Aztán húzd meg a kapcsolót, hogy kinyíljon a csapóajtó, majd újra bénítsd le a kezét. Ekkor beesik a csapóajtóba a keze, és ezt kihasználva újra húzd meg a kapcsolót, hogy beszorítsa az ajtó. A következő kezet bénítsd le, ugorj fel gyorsan a kötélre, onnan a kapcsolóhoz, amit húzz meg. Újabb kéz lebénítva. A következőt is üsd egy darabig és a kezdőhelyhez érsz. Told a fogantyús eszközt egészen a még élő kezéig, majd bénítsd le és told tovább. Akkor hozzácsatlakozik egy pengéhez az eszköz. Tudod már, mire kell használni, ugye? Szakítsd le az utolsó kezét is a dögnek, és mássz fel a kötélen
A legfelső szintre érkeztél. Dolgod mindössze annyi, hogy addig ütögeted a szexi nénit, amíg egyik kezét fel nem emeli. Ekkor menj a felemelt kezéhez, és használd az időlassítást. Így olyan ütemben tudod ütni, hogy egy jó ideig feladja a küzdelmet. Ezt az időt ki tudod használni arra, hogy az egy szinttel lejjebb megismert mechanizmus tologasd. De hoppá, be van akadva. Semmi gond, mássz fel jobb oldalon a falra, és üsd le a hullákat a mechanizmusról. Most már tolhatod. A két fogantyú minden pozícióból más dolgot fog felhúzni. Neked a penge kell, aminek hátrahúzásával megölheted az utolsó nővért is.
Na, már nem sok van hátra. Menj be a kinyílt ajtókon, ugorj be a vízbe, így kiérkezel a szörny feje fölé, ahol elmentheted a játékot és meghúzhatod a kapcsolót. A sors kerekei megjelentek, neked pedig azt az időt kell kiválasztani, amikor Zeusz elárult téged. Gyerünk hát vissza, és találd meg azt a szalagot, amely a sorsod rejti. Amint megtaláltad, tekerd az árulás pontjáig. Ekkor megjelenik egy homokóra, és pontosan 30 másodperced van arra, hogy elérd a tükröt és megküzdhess Zeusszal.

The Summit of Sacrifice

Az első menet nagyon egyszerű lesz. Csak bénítsd le a sziréneket, hogy az O megjelenjen fölöttük, és hogy a kivégzésüket követő hang megsebesítse Zeuszt. Csináld ezt addig, amíg az öreg keze meg nem pihen és megjelenik felette az O. Sikeres gombnyomások után kezdődhet a második, keményebb menet. Használd ki rögtön a mágikus képességeid, majd a Titan Rage-et, Zeusz villámai igencsak keményen leviszik az életerőd. Amint elvette tőled Olympus kardját, már sokkal könnyebb dolgod lesz, plusz Titan Rage utánpótlást is kapsz, így újból használhatod. Amikor az öreg megszédül és megjelenik felette az ismerős O jel, dobd az oszlopokhoz, majd döntsd rá azokat. Az egész folyamatot csináld meg újra a másik oszlopláncnál is, majd Zeusz feldühödik. Innentől már csak az utolsó kemény Instant Action fog várni, és az utolsó animációk.

Titan Mód

Ha a játékot egyszer bármely fokozaton végigviszed, elérhetővé válik a Titán Mód. Ez egy eszméletlenül nehéz fokozat, amit szinte lehetetlen teljesíteni, viszont 7. olyan küldetést rejt, ami csak Titan módban játszható.

1. megmérettetés: Blind Fury

Ez még egy aránylag könnyű feladat, semmi különös trükkje nincs a dolognak. Aktiváld a Titan Rage-et, és nyomogasd a négyzet gombot. Azért persze vigyázz, hagyd abba a vagdalódzást, ha megjelenik ellenséged feje fölött az O jel.

2. megmérettetés: Death from Above

Ennek a küldetésnek a trükkje: ellenfeleidet kellőképp gyengítsd le a földön, (ennyi idő után biztosan ki tudod tapasztalni, mennyi kell beléjük) majd nyomd hosszan a háromszöget, hogy felröpítsd a magasba a kiszemelt áldozatot. Ezután a Cyclon (R1+négyzet) támadással intézd el a levegőben.

3. megmérettetés: Gorgon Graveyard

A trükk az, hogy kerüld ki a Gorgon sugarát, úgy, hogy ellenfeleidet érje helyetted. Ilyen egyszerű lenne? Igen.

4. megmérettetés: Protect the Weak

Hát, ez egy kicsit nehezebb lesz, mint a rendes, normál játékban. Ha a körön kívül kerül a fordító, csökken az élete. A trükk az, hogy folyamatosan használd az időlassítást, illetve a Titan Rage-et. Nagyon figyelj oda a küklopszokra, ők jelentik a legnagyobb veszélyt a fordítóra.

5. megmérettetés: Reap the Rewards

Gyűjts össze 500 vörös egységet mielőtt véget ér a visszaszámlálás. (600-ért nagyobb jutalom jár). A trükkje a dolognak az, hogy Olympus kardját kell használnod, annak is a Divine Sacrifice képességét (L2+O), mert minden csapással elszív egy kis vörös pöttyöt az ellenféltől. A hárpiák bónusz mágikus pontokat adnak.

6. megmérettetés: Survival of the Fittest

Egy véget nem érő küzdelemben lesz részed, ráadásul az életerőd is redukálták. Nincs rá taktika, használd az Atlas Quake mágiát, és tépd le az összes Cerberus fejét az életpontokért.

7. megmérettetés: Perfection is Divine

Öld meg ellenfeleid anélkül, hogy megsebeznének. Hát, ez nagyon húzós. Azonban van egy kisebb trükk: használd a Spear of Destiny távolra ható képességét, és hagyj meg egy csontvázat addig, amíg ki nem ütöd a minotauruszt, ugyanis amíg egy csontváz is életben van, a szélen marad a hatalmas ellenfél. Az utolsó hullámban koncentrálj az idézőre, ugyanis küklopszokat küld rád, ha nem teszed el láb alól időben.

GOD OF WAR 3.RÉSZE

 Folytatódik a God of War-széria, aminek a befejező darabjában Kratos bosszúja végre beteljesedik, így láthatjuk, miként tűntek el a görög mitológia híres alakjai. A folyatásban szebb grafika, kiforrottabb játékmenet és egy még epikusabb történet várja a Playstation 3 tulajokat. 

http://www.youtube.com/watch?v=Y3rgcBaI4v8&feature=player_embedded Itt van a God of War 3.részének a videója. part 1 el kezdödik, és ha vége a jobb oldalon lévö választási lehetöségekböl válasszátok ki a következö part-ot. persze ugyan annak a személynek a videóit nézzétek mer ha másét kezditek nézni valoszinü hogy máshonnan fog el kezdödni mint ahol abba hagytad.

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 4
Tegnapi: 2
Heti: 8
Havi: 6
Össz.: 8 663

Látogatottság növelés
Oldal: Végig játszás
God of War - © 2008 - 2025 - godofwar.hupont.hu

A honlap magyarul nem csak a weblap első oldalát jelenti, minden oldal együtt a honlap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »